tisdag 26 april 2011

Liten uppdatering

Idag har jag lyckats:

  • komma i tid till skolan
  • göra klart kompletteringsuppgiften.
  • Förtränga skolan genom en stund på stan med en fin vän,
  • lyckats mota bort ångest genom att panik städa
  • och har planer inför kvällen att tillbringa den framför vänner!

Hade detta varit ett år sedan, hade jag varit slav för mina egna känslor. Jag hade låtit allt komma och skölja över mej. Förmodligen hade jag suttit och gråtit inne på toan och desperat försökt tänka ut en lösning för att komma ur tillståndet jag var i. Sedan hade jag gått hem och lagt mej framför datan och läst igenom massa skit och låtsats som verkligheten runt omkring mig inte fanns.

På de sättet ser jag att jag har kommit en bit på vägen. Jag ser att jag klarar av att hantera min ångest en aning bättre än innan. Jag har tagit en steg i rätt riktning. Även om det för de mesta beror på att jag blivit äldre och nu vet varför jag är som jag är och mår som jag gör.





























Våra brister, gör oss till människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar