lördag 26 mars 2011

Förslag

Hej igen!

Jag har helt torka på vad jag ska skriva, men är ändå skriv sugen... Så jag tänkte att ni skulle få hjälpa mig! Kommentera eller skicka ett mejl  ( livreddmedstil@rocketmail.com )  till mej om vad ni vill att jag skall skriva i mitt nästa inlägg.
Det kan vara allt ifrån tiden jag mådde dåligt till hur jag mår nu. Personliga saker skriver jag till en viss del men ge förslag de är ju aldrig fel att föreslå! Långt eller kort inlägg, tråkiga eller roliga saker ja vad som helst! Ni får bestämma.



Jag har ändrat min design lite. Vet faktiskt inte hur jag ska göra den känner mej så otroligt tråkig. Och när jag kollar på min egen blogg så ser jag bara massvis med text och det får mej att få lite lätt panik! För de värsta jag vet är att läsa och då ska min blogg bara vara full med massa text, nej de går jag inte med på! haha så jag försöker allt jag kan för att rätta till det och göra det hyfsat bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar