onsdag 19 januari 2011

Hej igen alla gamla, nya och tålmodiga läsare! Jag ber om ursäkt för min otroligt dåliga uppdatering på det nya året. Jag är himla ledsen men detta kommer inte bli ett långt och värdefullt inlägg, mer en kort förklaring.


Under det senaste två veckorna har jag inte mått så bra. Jag känner att jag har halkat av banan rätt mycket och har ingen ork, lust eller kreativitet att skriva något läsvärt och värdefullt. Det har jag också skrivit vid sidan här att jag inte skriver om jag inte känner att det är något läsvärt, det blev bara fördröjt längre en vad det brukar vara och vad jag hade hoppats på. Men all energi går just nu åt att försöka ordna upp mina känslor och tankar. Jag hoppas inte att detta kommer bli långvarit och gå ut över bloggen för jag tycker det är jätte roligt att driva den! Och hoppas att ni läsare har tålamodet att vänta för jag kan garantera att mer läsvärda inlägg kommer!






Jag kommer att kolla till min mejl lite då och då så om det är något är det bara att mejla! livreddmedstil@rocketmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar